The Advertising Concept Book

Пит Барри

В данный момент этот товар отсутствует в продаже.
Возможно, у нас найдется аналогичный или похожий товар здесь.

This is the third edition of the highly successful Advertising Concept Book. As well as substantially expanded chapters on interactive advertising and integrated advertising, an entirely new chapter on branded social media has been added. This new edition contains fifty specially drawn new illustrations of key campaigns. It covers every aspect of the business, from how to write copy and learn the creative process to how agencies work and the different strategies used for all types of media. Pete Barry outlines simple but fundamental rules about how to 'push' an ad to turn it into something exceptional, while exercises throughout will help readers assess their own work and that of others. Fifty years' worth of international, award-winning ad campaigns - in the form of over 500 'roughs' specially sketched by the author - also reinforce the book's core lesson: that a great idea will last forever. Pete Barry goes straight to the essence of how to write a great ad: work out what you want to say, who you are saying it to, and how you want to say it.

Детальная информация
Издательство
ISBN
978-0-500-51898-4, 9780500518984, 050051898X
Переплет
мягкая обложка
Количество страниц
320
Язык
английский
Дата выхода
2016
Иллюстрированная
нет
Высота издания
240 мм
Ширина издания
200 мм
Толщина издания
32 мм
Код товара
818042
Издательство

Thames & Hudson, Великобритания, все товары

Издатель иллюстрированных книг во всех категориях визуального творчества: искусство, архитектура, дизайн, фотография, мода, кино и исполнительское искусство. Он также издает книги по археологии, истории и популярной культуре.
Авторы
Разделы товара
Информация
Данного товара сейчас нет в наличии
Возможно, у нас найдется аналогичный или похожий товар здесь.