The Big Book of Bags, Tags, and Labels

C. Campos

В данный момент этот товар отсутствует в продаже.
Возможно, у нас найдется аналогичный или похожий товар здесь.

Bag, tag and label design is critical in the world of marketing and sales, yet can be challenging to execute successfully - this book will help you do so.
"The Big Book of Bags, Tags, and Labels" is a unique visual collection featuring work from top companies around the globe. A wonderful sourcebook, this volume offers hundreds of ideas, pages of inspiration, and loads of professional advice from designers on styles ranging from classic to modern, sophisticated to conceptual, with a consistent focus on name recognition and branding.
Формат: 22,5 см x 28,5 см.

Детальная информация
Издательство
Переплет
Твердый переплет, 384 страниц
Размер (в x ш)
285 x 225 (очень большая)
ISBN
978-0-06-169171-3
Язык
Английский
Код товара
151971
Разделы товара
Информация
Поступлений данного товара не ожидается.
Возможно, у нас найдется аналогичный или похожий товар здесь.