The Jimmy Choo Story

L. G. Crowe, S. M. de Rosen

В данный момент этот товар отсутствует в продаже.
Возможно, у нас найдется аналогичный или похожий товар здесь.

Jimmy Choo was a London shoemaker with clients including Princess Diana when Tamara Yeardye, a London society girl, convinced him to launch a factory-produced luxury shoe line. Twelve years later, Jimmy Choo is a household name, and Tamara still presides over what is now one of the most successful luxury brands in the world — worth some GBP220 million. She has become one of the best-known business women in the country, but along the way she was tested at every turn. The story of how the Jimmy Choo brand got to where it is today is one of love, controversy, fashion, finance, celebrity, power, intrigue and, above all, intense ambition.

Детальная информация
Издательство
Переплет
Мягкая обложка, 240 страниц
Размер (в x ш)
197 x 127 (маленькая)
ISBN
978-1-4088-0085-0
Язык
Английский
Код товара
160936
Разделы товара
Информация
Поступлений данного товара не ожидается.
Возможно, у нас найдется аналогичный или похожий товар здесь.