flip.kz / Книги / Иностранная литература
No Rules Logos

No Rules Logos

J. Stones

В данный момент этот товар отсутствует в продаже.
Возможно, у нас найдется аналогичный или похожий товар здесь.

Each entry is featured in a number of illustrations, analyzed and assessed, and includes feedback about impact and audience reaction. Logos tackles perhaps the most venerated discipline of graphic design, the corporate identity and its logotype. Of course, in the world of No Rules anything goes, especially with a young generation of entrepreneurs and boutique businesses needing logos and identities to grace products as diverse as vinyl toys, home-made recordings, recycled fashion, and limited-edition products from skateboards to pet accessories. The book identifies 10 key 'rules' of logo design, such as 'keep it simple', 'make a marque that is constant and unchanging', and 'keep to primary colors or black and white'.

Детальная информация
Издательство
Rockport USD, 2009 г.
Переплет
Мягкая обложка, 208 страниц
Размер (в x ш)
234 x 234 (очень большая)
ISBN
978-2-88893-052-5
Язык
Английский
Код товара
161272
Авторы
Разделы товара
Информация
Данного товара сейчас нет в наличии
Возможно, у нас найдется аналогичный или похожий товар здесь.