English for Business Studies. Student's Book

Ian Mackenzie

В данный момент этот товар отсутствует в продаже.
Возможно, у нас найдется аналогичный или похожий товар здесь.

This best selling course has been thoroughly revised to meet the needs of today’s business and economics students. English for Business Studies Third Edition reflects recent changes in the world’s business and economic environment, featuring new units including Corporate Social Responsibility and Venture Capital. Covering the most important areas of management, production, marketing, finance and macroeconomics, it helps students to understand and talk about key concepts in business and economics. Using case studies, discussions and role-plays, the course helps learners to develop and defend their own viewpoints, and new audio featuring authentic interviews with business people offers realistic listening practice.

Детальная информация
Издательство
Переплет
Мягкая обложка, 192 страниц
Размер (в x ш)
195 x 265 (большая)
ISBN
978-0-521-74341-9
Язык
Английский
Код товара
192318
Разделы товара
Информация
Данного товара сейчас нет в наличии
Возможно, у нас найдется аналогичный или похожий товар здесь.