100 Ideas That Changed Advertising

Саймон Векснер

В данный момент этот товар отсутствует в продаже.
Возможно, у нас найдется аналогичный или похожий товар здесь.

A chronicle of the key ideas that have shaped the adverts we see everyday, 100 Ideas That Changed Advertising offers a fascinating insight into an ever- changing and fast-moving industry. Arranged broadly chronologically, the book looks at the overnight revolutions, the flashes of inspiration and the long-term evolutions that advertisers have wrought upon their industry. Author Simon Veksner guides us through the key ideas behind these changes, from the development of the first advertising formats and the history of branding, to the creative revolutions of the 1960s and the digital age. Looking forward, the book considers the most recent thinking in reaching new audiences, including the rise of neuromarketing and the latest behavioural economics. Illustrated with hundreds of examples of adverts and explaining their power to inspire, delight and annoy, but above all, to make us buy, the book is an absorbing guide to a turbulent, highly-creative industry.

Детальная информация
Издательство
ISBN
978-1-78067-556-5, 9781780675565, 1780675569
Переплет
мягкая обложка
Количество страниц
216
Язык
Английский
Дата выхода
2015
Иллюстрированная
нет
Код товара
818575
Издательство

Thames & Hudson, Великобритания, все товары

Издатель иллюстрированных книг во всех категориях визуального творчества: искусство, архитектура, дизайн, фотография, мода, кино и исполнительское искусство. Он также издает книги по археологии, истории и популярной культуре.
Авторы
Разделы товара
Информация
Поступлений данного товара не ожидается.
Возможно, у нас найдется аналогичный или похожий товар здесь.