Корзина
пуста

No Rules Rules. Netflix and the Culture of Reinvention

Эрин Мейер, Рид Хастингс

В данный момент этот товар отсутствует в продаже.
Возможно, у нас найдется аналогичный или похожий товар здесь.

It’s time to do things differently.
Trust your team. Be radically honest. And never, ever try to please your boss.
These are some of the ground rules if you work at Netflix. They are part of a unique cultural experiment that explains how the company has transformed itself at lightning speed from a DVD mail order service into a streaming superpower — with 190 million fervent subscribers and a market capitalization that rivals the likes of Disney.
Finally Reed Hastings, Netflix Chairman and CEO, is sharing the secrets that have revolutionized the entertainment and tech industries. With INSEAD business school professor Erin Meyer, he will explore his leadership philosophy — which begins by rejecting the accepted beliefs under which most companies operate — and how it plays out in practice at Netflix.
From unlimited holidays to abolishing approvals, Netflix offers a fundamentally different way to run any organization, one far more in tune with an ever-changing fast-paced world. For anyone interested in creativity, productivity and innovation, the Netflix culture is something close to a holy grail. This book will make it, and its creator, fully accessible for the first time.

Детальная информация
Издательство
Язык
английский
Переплет
мягкая обложка
Дата выхода
2019
ISBN
978-0-7535-5366-4
Количество страниц
320
Высота издания
233 мм
Ширина издания
153 мм
Толщина издания
27 мм
Код товара
2523581
Издательство

Random House - Penguin, США, все товары

Random House — американское книжное издательство, крупнейшее в мире издательство книг в мягкой обложке. Оно является частью компании Penguin Random House, которая принадлежит немецкому медиа-конгломерату Bertelsmann.
Авторы

Эрин Мейер, все товары

Эрин Мейер — преподаватель организационного поведения по кросс-культурному менеджменту в INSEAD (Франция, Фонтенбло). Она также ведет две программы по повышению квалификации руководителей. Она — автор книги «The Culture Map: Breaking Through the Invisible Boundaries of Global Business».
Авторы
Разделы товара
Информация
Данного товара сейчас нет в наличии
Возможно, у нас найдется аналогичный или похожий товар здесь.