Корзина
пуста

Qualitative Research and Hypermedia

Bella Dicks

В данный момент этот товар отсутствует в продаже.
Возможно, у нас найдется аналогичный или похожий товар здесь.

This text sets out to equip qualitative researchers with the tools necessary to conduct ethnography in the age of email and the internet. It will investigate how digital technologies potentially transform the ways in which we do research. This text also introduces the reader to new emerging methods that utilise new technologies and explains how to conduct data collection, analysis and representation using new technologies and «hypermedia».

Детальная информация
Издательство
Язык
английский
Переплет
твердый переплет
Дата выхода
2005
ISBN
9780761960973
Количество страниц
208
Высота издания
241 мм
Ширина издания
170 мм
Толщина издания
16 мм
Код товара
2907893
Издательство
Авторы
Разделы товара
Информация
Данного товара сейчас нет в наличии
Возможно, у нас найдется аналогичный или похожий товар здесь.