Корзина
пуста

Landing Page Optimization. The Definitive Guide to Testing and Tuning for Conversions

В данный момент этот товар отсутствует в продаже.
Возможно, у нас найдется аналогичный или похожий товар здесь.

Effective Internet marketing requires that you test and optimize your landing pages to maximize exposure and conversion rate. This second edition of a bestselling guide to landing page optimization includes case studies with before-and-after results as well as new information on web site usability. It covers how to prepare all types of content for testing, how to interpret results, recognize the seven common design mistakes, and much more. Included is a gift card for Google AdWords.

Детальная информация
Издательство
Язык
английский
Переплет
мягкая обложка
Дата выхода
2012
ISBN
9780470610121
Количество страниц
480
Высота издания
230 мм
Ширина издания
190 мм
Толщина издания
20 мм
Код товара
3313756
Издательство

Wiley, США, все товары

Международное издательство, которое специализируется на выпуске академических изданий. John Wiley & Sons выпускает издания для студентов и преподавателей высших учебных заведений, исследователей, учёных, медиков.
Разделы товара
Информация
Данного товара сейчас нет в наличии
Возможно, у нас найдется аналогичный или похожий товар здесь.