| You Are a Brand! In Person and Online, How Smart People Brand Themselves For Business Success Кэтрин Капута
В данный момент этот товар отсутствует в продаже. Возможно, у нас найдется аналогичный или похожий товар здесь. Celebrity entertainers, star athletes, and corporate icons didn’t accidentally wind up at the top-they branded their way there. Now you, too, can leverage the power of a personal brand, harness your potential and take charge of your career. Using strategies from the playbook of the Mad Men of Madison Avenue, advertising guru Catherine Kaputa serves as your personal branding coach in You Are A Brand! 2nd Edition: In Person and Online, How Smart People Brand Themselves for Business Success.
Kaputa has expanded her 2007 award-winning classic to include new chapters on crafting your own «elevator speech» and leveraging the power of social media. This updated edition explores strategies and tactics to tap into the power of words, learn the principles of visual identity, think in terms of markets, and execute a self-brand action plan that is unique and memorable. |
Детальная информация
Издательство
Little, Brown and Company, США, все товары
Американское издательство в Нью-Йорке. История издательства началась в 1784 году в Бостоне, где был открыт книжный магазин, в 1837 году переросший в Нью-Йоркское издательство, основанное Чарльзом Коффин Литтлом и Джеймсом Брауном. Сегодняшнее название существует с 1869 года. В 1968 году издательство было выкуплено фирмой Time Inc., входящей в концерн Time Warner. С 2006 года издательство было перепродано французским книжникам и теперь публикует книги как подразделение концерна Ашетт Ливр. |
Авторы
Разделы товара
%text%